Äntligen fredag...

...eller hur ?

Några timmar ledigt mitt på dan så jag har passat på att gå en lång promenad, duchat hos mamma och käkat lunch, nu har jag en timme kvar innan jobbet ropar igen.... men jag hade helldre spenderat dessa timmar me barnen :)

Nå väl jag gick in en snabbis på top shop i vindeln och det var ett tag sen jag var in där men blev posetivt överraskad då jag tyckte dom hade väldigt mke fint.... dock dyra kläder men om man ska ha nåt speciellt kan det ju va värt att kika in dit!!

Ringde och kollade me ellis dagis om hur det gått på fotograferingen, hade farhågor om att det inte skulle gått så bra, men det hade det!!  han hade skött sig...phuu!

Ha en trevlig helg, nu ska jag öppna paketet från kapphal....bild kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0