Vuxen poäng ????

Jag har aldrig vart en sådan som räknat vuxen poäng men det kanske är för att jag har 3 barn och då känns det som att man redan är så  vuxen man kan bli ?? eller ??  sen vart man är i sinnet är ju en annan sak.... vuxen men med barnasinnet kvar kanske :)

Nå väl hade jag räknat såkallade vuxen poäng hade jag fått flera idag då jag först städade sandras rum från topp till tå och rensade ut lite gammalt skräp, städade mus buren oxå.... sen damsög jag och bytte resten av husets sängkläder.... sen strök jag massa skjortor :) och sydde dit en knapp på willes skjorta... japp, duktigt!!

sen så bar jag bort en massa skräp hemmifrån och pokalerna från sommarens folkrace åkte ner till garaget där dom andra står sammlade :)

Hästarna fick en ordentlig uppborstning, var i stallet i 1 timme.... älskade djur!!

Nu slöar jag tills jag ska åka på jobbet......

Glömde säga att jag hittade mig en super mysig morgon rock oxå..... kanske ännu mer vuxen poäng när man börjar ha nattlinne och morgonrock på morgonen ist för att springa halv naken i bara trosor.... barnen kanske börjar va gammal nog för att tycka mamma är pinsam.... men samtidigt ganska bra att se att det inte ska va så skämmit utan naturligt :))

Imorgon är det FREDAG, då blir det kalas för hela slanten på kvällen, sandra ska på en kompis kalas och vi andra drar till min bror då brorssonen fyller 7....

Har jag sagt att jag har en plan...... en tränings plan.... ska utveckla den mer och mer i detalj... men nu ska jag vara lat ett tag till så får ni höra om mina planer mer sedan.....

Puss o kram :=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0