Tisdag!

Hej o hå....
var en ''lite sömn'' natt på jobbet inatt så kände mig inte direkt utvilad imorse men när jag kommit hem efter jag handlat så städade jag undan lite sen så började jag rensa den stora skrubben uppe på övervåningen...skulle ha fram den gamla symaskinen som stod längst in och jag hade verkligen byggt in den, var tvungen att plocka ut allt och ta bort hyllorna jag satt in där för att få ut den :)

Men nu står den dammig och fin i vårat sovrum.... en riktig sovenir :)
Och skrubben fick sig en ordentlig upp städning oxå :) hittade lite undanstoppade leksaker som elias blev så glad över :))
Tvättat.... vilket påminner mig i skrivande stund att jag måste gå ner i tvättstugan och flytta tvätten till tumlaren!

lite lunch eller två rostade...hm, men var inte hungrig och sen ut i stallet :)
Letat åt alla jul gardiner imorgon ska vi börja advent städa på över våningen.... hoppas vi bara på lite snö oxå!!

vilade... ja jag la mig på soffan o sov en timme...så skönt!!

Hämtade små troll och lagade deras favo middag - spagetti o köttfärssås!!

Sen åkte vi till hällnäs, william har 'klubben' på tisdagar och jag o sandra hade kvartsamtal med hennes fröken, sandra sköter sig i skolan och är posetiv och aktiv o me på allt! Härliga lilla unge :)


Imorgon är vi leeeediga!! så skönt att inte behöva åka någonstanns :)

Nämde jag att jag har sjuuk träningsvärk- rumpan!!! kan knappt sätta mig ner, men samtidigt en skön/ ond känsla för det är ju bra att ha det :))  (det kommer från skoningen igår... så onaturlig ställning man står i och inte allt för ofta därav träningsvärk!!)


Hur har din dagit varit ??

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0