Snart slut på veckan...

Torsdagen är snart ett minne blott... vart tar tiden vägen??

Idag har jag o ellis pellis fortsatt att städa i källaren och gjort jul mys där nere och det blev så bra... visst kommer du o kollar :))
Eller elias såg faktist på en film och busade mäst ;) men han är så gullig så det gör inget!!! Älskar detta gullig sharmiga bus barn!!

Jag ville gå ut men inne katten Elias vägrade så vi har haft en inne dag idag med städ i fokus :)
Han städa två skåp i köket oxå :)

Röspätta o pären till middag sen gick vi till farmor som bjöd på försenat födelsedags fika.... gott mitt i veckan!!!

Sen fick jag mig en stund själv i stallet :)

Imorgon är det FREDAG!!! sen kommer en helg full me aktiviteter :)) - me like!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0