shopping idag!!

varför blir det så dyrt då man åker till stan....??  Hmm, kanske för man är där för sällan ?? eller är det mitt shopping begär som slår slint då jag äntligen får åka dit???

Ja det blev iaf en ny bäddmadrass till våran säng men vi har ändå haft våran säng i 10 år så något var dax att göras.... har kollat på en på ikea men ne, nu bestämde jag mig för denna som var bäst i test på jysk och dessutom 2000 kr billigare än på ikea :)

Farsdags presenter till tomas, en från oss var :) vad får ni väl veta på söndag ;))

Present till farmor som fyller 74 på fredag....

En julklapp till william (en dyr och den enda han får )...

Ett par byxor i julklapp till sandra...

En kavaj och en kofta till mig :)

En vas till hallen....

En snö spade till ellis....

En ny telefon (inne telefon) som hänger på väggen i hallen....

En ljus lyckta som ska stå inne på toan....

Badrumms mattor....

Häst mat....

Fågelmat (i massor så nu hoppas jag fåglarna klarar sig heeela vintern :)

Ja sen handlade jag ju mat för 1600 på maxi oxå innan jag åkte hem!!!
Suck, va handlade jag som va dyrt ?? inte vet jag men tydligen ska jag handla på ica i vindeln för att inte lockas av annat än mat :))) fast det var bara mat men kanske onödig mat som inte står på listan.... gu va jag babblar!!

Hämtade hem mina guld klimpar från skolan  och åkte hem o packade ur allt från bilen, det är det jobbigaste innan man fått allt på plats....

Till middag blev det lax burgare, och det är en favorit hos oss alla :))

Nu ligger dom små i sina sängar.... jag ser bonde söker fru som är mitt favo program men tycker nog det är tråkigare än förra året :)

Tomas kom just hem från ett möte så nu ska jag vara lite social :)
puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0