När jag har tid över....

....bakar  eller lagar jag god mat :)

Idag blev det så att sandra följde me på personal möte, sen handlade vi lite onyttigt på ica - japp glass :)
sen hemma så ville ellis vara kvar hos farmor en stund så jag passade på att ta en promenad efter lunch, skönt att komma sig uuuut!!

Har börjat få sååå ont i nacken igen??? fan på ren svenska!!  kan man gå till läkarn o säga att man har kroniskt ont ?? och att naprapat inte hjälper??? kan man få en utredning om vad som är fel eller blir man bara 300 kr fattigare ??  har du någon erfarenhet ??

bakade sedan morotskaka för att ha i frysen ifall man får fika främmen nån gång men tycker det är långt imellan gångerna nu för tiden ??? mamma..... du måste komma o hälsa på snaaart!!! vi länkter efter dig!!!!

Kyckling tortillas till middag igentligen en för våran del helg mat men va ... nu är det ju lov och jag har all tid i värden + att jag älskar ju att laga mat o baka :)

sen klinklar vi lite oxå ikväll..... snart ser man framsteg!! länktar tills det blir klart!!

nu har jag nattat lillen och hör o häpna två kvällar på rad har det gått jätte bra att han somnat själv jag sitter bara i lill rummet brevid honoms och då är det ok... alltså på kontoret och på datorn... så han kommer att bli van att somna till knappandet på datorn i stellet :)))

stackarn det blir många förändringar  bara för att man snart fyller 3 och blir stor.... måsta somna själv, tutte till tomten när han kommer , snart ingen blöja osv.....


ikväll kan du ge dig på att det blir glass och granatäpplen.... mumsfillibaba!!!

Trevlig onsdagkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0