Lussebullar ....

.....hade jag o ellis gärna bakat idag MEN glömde förståss att köpa saffran igår, suck!!

Så vi hade ist mys dag och tvättmaskinen har gått varm idag, rena kläder har tagit sig in i garderoben :)

Ingen tutte idag heller (nästan) han hittade en under köks soffan och oj så lycklig man kan bli... hämtade genast snutte och kom i knät o myste lite men sen såg han en teckning wille ritat och skuttade ner då tog jag tutten i farten sen har han inte ens frågat efter den.... jo kanske nu på kvällen då han satt i soffan men verkar acceptera detta bra!!!

När sandra kom hem så skyndade vi fika och  med köttgrytan på spisen så gick vi ut, sandra red och jag drog elias på boben för då fanns det snö kvar :) jobbigt och det blev väl en 3 km .... känns i mina axlar nu... fan va otränad man är.. men tänkte göra någe åt det efter nyår :)))  Någon som hakar på??

Köttgrytan blev suuper god, alla älskade den, hade i massa morötter, paprika och brockoli :)  men som tur var så syntes nästan inget av dem utan det hade fått koka ihop och försvunnit :))

Tror jag ska baka lussebullar imorgon då det är lugnt hemma innan det blir jobb för mig :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0