Hej i kvällen!! Fasnade framför tvn igår s...

Hej i kvällen!! Fasnade framför tvn igår så jag var inte så sugen ätt stiga upp imorse när ellis kom kl halv 7...tur Tomas tog honom:) sen har jag förutom lagat lunch och tittat till hästarna, vart i badrummet... Jobbet är jag på nu och imorgon em efter middag tänkte jag stänga in MIG i badrummet nån timme oxå... Det är sköt jobbigt ätt foga, det är någon kräsen som valt klinkret!!! Men vi har ju ett färdigt datum så det är bara att tjura:). Tur jag är LEDIG hela nästa vecka :) så jag hinner vara med mina 3 älsklingar!!! Och på kvällarna lite i badrummet, så får dom små lite tid med pappan.... Nä, hoppas ni har en bra lördag, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0