Gäsp....

Vi blev hemma i morse... william fick sov morgon till 9 , men ingen feber utan bara lite ont i halsen så febern var ett täcken på att någon baselusk hade kommit till kroppen och skall gästa honom ett tag ;)

Han har fått se film och träna på 6 ans tabell + läsa lite!

Märks på ellis att han tycker det är så mke roligare när någon av syskonen är hemma....
Jag städade hallen på fm, rent o snyggt o advent även där!!!   Efter lunch ville farmor låna barnen så då passade jag på att städa rummet oxå, skulle inte igentligen göra det men nu när jag blev barn lös så passade det ju fint!!

Sen han jag även smita runningen innan dom små kom hem och vi lagade torsk potatis me äggsås till middag!!

Sen har jag tillbringat 3 timmar i badrummet och fogat.... evighetsgöra!!!  men en liten vägg klar :)

Nu har jag ätit lite glass, tyckte jag var värd det!!!!  och nu sitter jag i soffan men länktar till sängen... så jag tror inte det är så långt borta... tomas skulle köra grus i kväll/natt....

Imorgon är det kökets tur att få sig en omgång sen ska jag hinna mysa me lillebror lite oxå :)
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0