Farsdag!!

Började morgonen med sovmorgon....8.30...nice!!!

sen blev det att fira pappsen med paket på säng, en skjorta, en fin sten och en grej till kabelanslutning och ett stilit armband :)

sen frukost och sedan gick jag o sandra ut i stallet, jag gick / sprang och hon red runningen.... gu så härligt!!!
minus grader... som ja har länktat!!!

sen blev det lunch innan vi åkte till vindeln och badhuset.... vilda glada badbarn och trött mamma o pappa efter massa bus :)
vi åkte förbi min pappa och fikade gott :)

sen blev det go middag hemma i form av lax och pasta...mmmmmm MMmMMMMMmmmmm

kvällen har vart lugn med super trötta barn ? trots sovmorgon... tar på krafterna att bada, tydligen :)

Nu är kl 8 och minsta sover och dom två äldre ligger i sina sängar men me lite bråk.... sandra trotsar som vanligt och retar william och sen blir det slagsmål...syskon kärlek ??

Nu har jag tänt ljus, tagit fram gott och mannen kom just in... vi ska se film ??? hur länge sen var det... år sen, typ... blir iaf 4(?) filmen av  pirates of the caribbean, någon som sett den ??

Ja imorgon blir det massa tid i stallet silver ska skos..... och jag var sugen på att springa ?? men det återstår ju att se om den lusten finns kvar imorgon :))

Puss o gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Lisse

Vilken mysig dag ni verkar ha haft. Badhuset måste vi oxå försöka ta oss till men tiden räcker aldrig till. Eller så planerar man bara himla dåligt.. Ha en mysig soffkväll med din karl. :)

2011-11-13 @ 21:09:11
URL: http://lisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0