Fan va bra jag är!!!!

Drog i mig en celcius i morse....(för er som inte vet va det är så är det en typ energi dryck med massa koffein!!!)
sen har jag varit i badrummet i 5 TIMMAR, men vet ni vad nu har jag FOGAT KLART!!!!

Bara golv och tak + allt det andra förståss.... Men HALLEJUJA så skönt!!!!

Sen foetsatte jag i samma tempo och med hjälp av william så möblerade vi om nere i källaren, william fick 120 sängen, soffan o tv spelet åkte ut i stora rummet, william fick en egen garderob på sitt rum + två korg stolar och ett bord.... slängt och rensat ordentligt.... Fasiken va skönt!!!

Jo tog ju en paus när jag hämtade sa från fritids och när jag lagade middag och åt men annars har dte vart full huggning från kl 9 till kl 20 ikväll....Nu har jag värk i benen och är odentligt less... men nöjd!!

Dock lite städning kvar nere i det stora rummet och det måste ju få bli lite jul fint där oxå :))


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0