3'e kvällen på rad....

...förhoppnings vis det går vägen för lille bror att somna själv!!

sandra har kompis här som ska sova över så det är full rulle kan jag säga... inte alls spidade, inte alls :)

Dagen idag har vart tråkig då ellis velat va inne, sandra har inte kunnat göra nåt bara väntat på kompisen och jag har ju bakat en del i veckan så det känndes som att det inte var läge för det heller, ganska välstädat har vi oxå, tog faktist toan, för den kan man nog inte städa för mke....

sen fick jag mig lite motion då ellis gick till farmor en stund o lekte, skönt me frisk luft och att få bli lite varm!!
hästarna har fått sitt.... räkningarna är betalda så lite har vi väl gjort idag :)

till middag blev det pasta carbonara, mums!

nu sover ellis och det gick idag me!!! jihooooo, tjejerna ska bada i bubbelbadet och jag ska sätta mig o se tv en stund, sen var det visst glass beställt av sandra :) kanske lite kvälls fika först..... sen hoppas jag att dom kan somna någon gång oxå :)

imorgon är det williams tur, då blir det ju kill fest!!!!

puss o kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0