Varberg 2011

Ååååå så äntligen var vi här!!!!

Det är så härligt även fast det regnar just nu ute och att det var skit jobbigt att cykla hem från centrum i motvind och regn och sandras cykel på styret och hon på pakethållaren.... Hahaha.... så kan det gå!!!

Men resan ner i går gick över förväntan och det märks att dom stora barnen har just blivit stora.... mindre bråk och lite mer tålamod... och den minste var oxå snäll.... men när vi landat började sandra frysa ?  hon hade lite ont i öronen under flygningen och när vi äntligen var framme i huset kollade jag hennes feber som då visade 39.7... typiskt, men hon fick alvedon sen var hon mke piggare och idag är det borta ??

igår kväll så bestälde vi hämt pizza och myste.... vi cyklade en sväng och handlade lite mat o morsdags tårta - GRATTIS PÅ MORSDAG MAMMA...  samt hyrde vi lite filmer, vi såg igår Narnia men barnen och va vaken till 23.. ellis kastade vi isäng kl 22.... har man semester så har man :)

Jätte mysigt var det iaf!!!

sen vaknade jag som vanligt tiiiidigt!!!  halv 7, då drog jag på joggskorna och joggade en halvtimme, JÄTTE DUKTIGT ANNA!!! sedan när jag kom in igen kollade jag datorn sen halv 8 kröp jag ner under täcket igen.... haha, håll i er nu!!!  9.50 vaknade vi sedan hela familjen.......haha, va värsta sovmorgon!!!!!!
Blev sedan lite konstigt då man äter frukost halv 11 osv... men vi drog in till centrum o cyklade ganska långt, barnen var duktig!!!   lunch på stan samt lite shopping och mke kollning, ifall vi inte hittar det vi vill ha på ullared ;)
sen kom den extremt jobbiga hem cyklingen :)

Nu är vi hemma o softar......  det blir väl snart dax att laga lite middag det blir grillat o potatisgratäng :)

Höres snart..........kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0