Pink väder!!!

Regnet öser ner  (just nu skiner ifs solen men resten av hela dan har det regnat och det väntas visst mer...)

Känner mig desperat....  suget efter gosaker ökar men ska attingen klara mig minst till på lördag så jag får se vad vågen visar... doch fick jag ett litet bakslag idag och stoppade i mig choklad.... sen om jag kom över kolhydrats gränsen för att inte stanna kvar i ketos som det vackert heter ... ja det återstår att se.... är det så att jag inte är i ketos ikväll så ska jag minsann stoppa i mig en glass eller någe annat gått.....haha, det går bra för mig va!!!

Åja, mitt mål var ju att komma under 60 kg.... det är nära nu kanske derför det inte känns så roligt längre.... provade mina gaaaaamla kläder bla några kjolar jag hade......innan jag blev gravid första gången, jopp jag kan ha dom!!!!  super nöjd förståss men lite taita sitter dom men helt underbart!!!!

därimor är ju fortfarande bebis magen kvar och det var ju den jag hälst skulle vilja ha bort men det verkar som att den tänker hänga kvar ett tag till......

Glömde väga mig i söndas så vi avvaktar tills på lördag så får vi se hur det gått!!!!!

Katten är dock en bättre jägare än mannen..... nu är lill tass i himlen!!!


Städ dag har jag haft då det regnade ute idag, städat rummet, under o i soffan (där det var en heeeel del!!)
bytt gardiner o torkat fönstren o gjort sommar fint där! bytt taklampa har jag oxå gjort. sovrums maskros lampan ska prov bo i rummet o tvärt om så ja... vi får se hur det blir!!

Imorgon blir det kökets fönster som får sig en omgång!

ikväll så ska jag på samtal på elias dagis, hoppas han sköter sig snyggt ;)

Kram på er!!! (jo jag vet jag ska ladda upp bilder från kameran så ni kan få er lite nya härliga bilder!!! )
vår söta william!!
morfar o elias
sandra när hon fyllde 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0