Magpumpning!!

Idag så var jag o ellis ute på fm ...lekte mäst!     sedan så lunchade vi och lite mys innan det var dag´x för honom att sova en stund... han väckte ju mammi kl 6.30 imorse vilket inte var så populärt.... men men när han somnat så gjorde jag stallet o longerade solong på banan!

Sedan så samlade jag ihop alla loppis sakerna som ska me imorgon.... massa barnkläder och lite annat smått o gott!! 

Sandra kom hem ensamen för william o morfar har ju fart på träningsläger i karting till östersund....
chokladbollar var önskemålet till fika... jätte nyttigt men det är ju fredag :)
ellis fick därimot inte det när han vaknade utan han fick gott hålla sig till en skål me fil.....

pizza bak till middag, själv åt jag ''rester''  men det är SÅ JÄKLA SKÖNT att inte vara socker beroend- i love it!!!!

Ikväll ska vi faktist lycksa till det för jag har gjort LCHF pannacotta alltså me inge socker eller annat skit!!! men har ju inte provsmakat än så vi får väl'a se hur resultatet blir ;)

just det ja... det blev magpumpning ikväll efter middan, sandra o tomas busade på studsmattan och det råkade bli krock me sandras mage så hon kräktes upp.... otur!  men nu är hon glad igen efter att stoppat in ny pizza :)

Nu ska jag stoppa i lille bror kvälls fika o kasta honom till sängs!!!

Föresten... vi har ju ett till dilemma här hemma.... Lilltass är borta.... suck!!!!   tror han har rymt för sandra glömt stänga den nya buren.... katten var ifs inne den natten men tomas påstår att han legat i källaren hela tiden.... jag var förståss på jobbet det är ju då som detta alltid händer om ni minns.... ja så vi kanske har en liten mus nånstans i huset.......jätte trevligt!!!!!

PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0