Åååååå....

.... Nu har jag en jobbar helg framför mig....suck! jobbigt förståss men ett måste då det är här man tjänar mäst stålar ;) och tyvärr kan vi inte vara utan dem.....   så morgon kliver jag på 13.30 och jobbar till lörda em 15,30... bara att bita ihop!!

william ska på sesångens första karting tävling.... i piteå, spännande!!  synd att man inte kan va me o se men så är det ibland!  tomas skulle åka upp på lördan o kika .

sandra ska få lyxa o va me mormor hela helgen... hon länktar... finns ju många kompisar på kvarteret så det ska nog bli skoj :)

ellis får bara hänga me pappan .... men det går nog bra det oxå :=)

idag har jag harvat på den där j*vla åkern... det tar aldrig slut.... men vi måste hinna så den innan vi åker till varberg!!!  samt är det tydligen massa andra saker vi oxå MÅSTE hinna så jag ser inte så mke av min man just nu.... jätte tråkigt och ganska ensamt!!!!

Vi var på vct och kollade elias knöl han har under foten men hon kunde inte säga nåt så hon skulle skicka en remiss till barn i umeå så får vi hoppas att vi få komma o kolla upp den snart :)
Nog inge farligt hoppas vi men det kanske inte är så skönt att ha den där under hälen.... så nått hoppa sjag dom gör!!!  ja ja eller inte innan vi åker ner till varberg.... för dit måste vi få åka!!!

farao va trött jag är, nu kvälls 'fika' sedan sängen!!!

Ha en underbar helg så höres vi...kram!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh tänker på dig, förstår att det känns lite ensamt när man inte ser till karln så mycket, det är ju så tråkigt...

Jobbigt m jobbarhelg, snart är jag där själv oxå, suck. Fick reda på att nu mer har vi dessutom öppet året om, alltså även midsommarafton, julafton osv... något surt tycker jag men men sånt är livet.



Hoppas Ellis knöl inte är något allvarligt!

Kramar till dig från mig :)

2011-05-13 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0