Vilket väder!!!

Solen strålar och det var en underbar ridtur på den nya... spännande att lära känna en ny individ.... han verkar trivas här och jag är glatt överraskad över hanns betende :)))

Bläää, måste dock åka o jobba i em... i detta väder gör det mer ont än när det är snöstorm.... men bara att bita i det sura äpplet....

Min förkylning finns fortfarande kvar och jag är nu rädd att ellis kommer att åka dit... mer gnällig än vanligt lite snor oxå... hoppas det stannar där!!!

snart skola o vanlig ordning oxå.... skönt , alltid trevligt när barnen är hemma men ibland kan dom inte bara njuta utav att vara utan speciellt den älste kan lätt bli rastlös.... leka vad är det!!

jaja, så duktig var jag på att blogga, vill ni ha mer läsning så kan ni läsa om den nya hästen på den andra bloggen :)  fortsatt trevlig helg!!

vi höres- kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0