Vår torsdag!!

Idag började vi dagen med att åka till vindeln jag o ellis, vi var på färgaffärn o köpte skinn till köks stolarna som jag skulle ha klätt om för typ 3 år sedan men aldrig fått tummen ur.... men idag alltså hände det :)
sen ica och handlade för det var eko i kylen... ellis var så duktig o körde egen liten korg och tyckte att vi skulle ha mke mer än vad som stod på lappen :)
glömde att hämta ett paket.... typiskt men sk atill vindeln imorn oxå  :)

Här kommer en före o efter bild på stolarna!!

efter...

va tycks??


Till lunch blev det blodpudding för ellis och jag åt en tonfisk sallad
sen sov killen och jag gjorde bort o mocka i stallet sen klädde jag om stolarna :)

sen kom barnen hem o vi fikade när ellis vaknat sen blev det pyssel stuga för full muggar...
mini mellos blev skapade!!

sandras skapelser:


williams mello:

min o ellis mini...

alla tillsammans :


barnen in aktion :



dock är det någon som e lite missnöjd när det inte går som han tänkt!!!

Oj va många bilder jag bjöd på :)

Efter middan som bestod av parisare till la'familja och mi : kyckling i gräddsås på sallads bädd :)
så tog jag mig en härlig promenad ,runningen och barnen var ute o åkte bob me pappi...

sängen för dom små och jag hamnade oväntat i soffan ://


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0