Underbar egen tid med både son o dotter!!!

Ibland behövs en liten egen stund me var o en , tror det uppskattas av dom små....
Idag var det först försovnings dax... det var rätt länge sedan det hände sist... jag har ju oftast vaknat kl 6 nu ett tag.. men som jag sa förra veckan tror jag att jag har kommit tillbaka till att vilja sova mer :)
Men vi vaknade 7.15, gärnet på me kläder o lite fil i magarna på dom små sen me bussen!!

Ellis o jag tog det lite lugnare sen gjorde vi oss iordning , gick o hälsade på ellen o stina 1 timme innan vi åkte till vindeln... mormor bjöd på lunch sen åkte jag o hämtade william ... det var kontroll i umeå som gälde för hans del... och nu märks det vad stor han har blivit o så duktig.... allt såg iaf bra ut!!  det är huvudsaken :)

vi shoppade lite hästmat.... present till sandra och lite grejor till hennes kalas.... jo lite nya pysselgrejor till skåpet oxå från barnenshus... det började va lite och slut på vissa saker och då blir det ju tråkigare att pyssla :)

Handlade lite middag på ica innan vi hämtade upp ellis hos mormor....

Hämtade sandra på fritids, hem o käkade middag... grillad kyckling sallad (potatissallad)

sedan gick jag o sandra ut i stallet, vi gjorde iordning hästarna sedan tog vi en härlig tur i kvälls solen... hästarna skötte sig mket bra och sandra tyckte det var kul... hon galopperade  tillome, och sa sedan att han är den snabbaste hästen i norrliden :))

sen mockade jag o fixade klart i stallet, gick in o gav barnen  kvälls fika o nattade dem ...

Nu sitter jag här i soffan, tv på och datorn i knät... brödet jag just bakar doftar ljuvligt ifrån köket och ska snart smakas.... kanske ett ägg på ...mmm, hungrig blev jag!!  snart är min dag över och det har varit en väldigt bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag beundrar dig som på någotvis lyckas klämma in hur mycket som helst på en dag! Härlig avslutningen på dagen med ridtur tillsammans med Sandra.

Ha en bra onsdag!

Kicki

2011-03-30 @ 06:46:21
Postat av: Anna

Ja, kicki... jag hinner inte sitta så mke på rumpan på dagarna om jag säger så... men som sagt det är väl självförvållat att hålla igång hela tiden, men det finns lata dagar oxå då jag inte ids me så mke :))

2011-03-30 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0