städat o städat...

....kan jag väl inte påståt att jag riktigt gjort idag.... dammsugit o plockat undan skulle jag vilja säga att det blev... jaja, lite finare iaf!

på fm han jag o ellis gå ut o leka lite....  till lunch blev det pannkaks rester :)

sedan passade jag på att strycka en massa kläder vi ska ha me o på oss i helgen medans ellis lekte så snällt med en mätt o glad mage!!!!

Sedan när han somnat så städade jag bilen.... dyng tråkigt men massa sand, vart det nu kommit ifrån så här på vintern.... jaja, det lär nog bli nytt....

Packningen inför helgen tror jag att jag har koll på men varför blir det alltid så mke  man ska ha me... hallå, vi ska ju bara vara borta i knappt 2 dagar....   tänkte att allt skulle rymmas i en resväska men skor hamnar i en liten bag... man måste väl ha inne skor då man ska vara på hotellet i en hel helg ;)

Nu har iaf ellis o sandra fått i sig lite onyttigt mellanmål... dom ville inte ha nå annat än digestivekex... jaja, dom överlever kanske!!

Imorgon åker vi tidigare till stan..... det blev ett oplanerat läkarbesök.....  jag och min mage... varför slutar det aldrig???   ni kanske mins att jag tog bort en cysta hösten 09, sedan dess har det inte vart bra i magen ... i nov -10 tyckte man att jag skulle prova äta hormoner (p-piller) och smärtan försvann ???? hur den nu kunde göra det men det värsta av det värsta är att jag vill inte äta piller, blir så deprimerad.... arg, sur och NEEEE går inte att beskriva... jävla hormoner säger jag bara.... jag bestämde iaf för 1 ½ sedan att sluta äta pillren för jag orkar inte vara nerstämd någe mer och det han inte ens gå 1 vecka så fick jag tillbaka mitt onda i magen... varför då??? vad kan lite tillsatta hormoner göra ???  ja sedan dess har jag haft ont i magen... det är inte sådan smärta som är akut  men ihållande konstig, som ett tryck eller ja det är svårt att beskriva....

nu ville iaf dom att jag skulle komma in i morgon för att se att det inte bildats någon ny cysta  och vad vi ska göra hädanefter  ......

Nog om det vi får bara några fler timmar i stan :)

ikväll - jobb, fastän jag häldre velat va hemma o mysa o rida... men men, snäll som man är ställer man upp!!


sandra min maskerad tjej...

puss!!


jag och mitt krulliga hår...

Nu säger jag trevlig helg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0