Onsdag!

Imorse vaknade jag när sandra gick uppför trappen det vill säga 5.44...japp, hon skulle följa me pappsen på jobbet och det var en spännande dag!
men jag tjurade som vanligt kvar i sängen ända till kl 7.00 då väckaren ringde.... iväg me william till skolan sen hade jag en liten gnällig kille att ta hand om... vaknat på fel sida ?   jag var iaf duktig och städade o skurade kylskåpet....det var väl behövligt....fy....ANNA LÄMNA DET INTE SÅ LÄNGE IGEN!!!!

Det tog en stund men sen när jag var klar gick jag o ellis ut på en bobpromenad sen mockade vi lite i stallet men idag var ju ellis på dåligt humör och plockade ur bajset ur kärran istf i.... ja så vi blev inte där inne så länge men 1 timme var vi ute iaf.... sen såg ellis på tv en stund innan det blev lunch tid... han åt blodpudding och jag åt bacon o ägg....  försöker äte en diet utan kolhydrater....

när ellis sov lunch så red jag och gjorde bort stallet : jätte skönt :)

Efter det så fikade vi sen gick vi ut igen sen kom morfar och då var killarna ute en stund o åkte pist maskin...
Middag betod av pannkaka titt familjen och jag åt stekt kyckling och en grönsallad :)

sen gick killarna ut me morfar och jag o sandra gick och duchade, så skönt!!

Ellis var väldigt knäckt när det var dax för nattning - ingen kvällsfika och bara grin.... lite för mke morfar kanske ;)   dom stora barnen var för en gångs skull ganska snälla!!

I kväll var det meningen att det skulle komma någon form av försäljare hit men ringde nu 30 min innanoch sa att dom inte kom - klever!!!  Nott direkt men jag har fått Tomas att börja i badrummet :))))  gips skivorna håller på att komma sig upp.....  några myr steg frammåt till ett nytt badrum..... föresten jag har hittat klinkret jag vill ha MEN det blir nog inget för det kostar minst 870 kr kvadrat metern.... hmmm


ser kanske lite ratut ut på en sådan liten bild men i helhet ser det bättre ut... det gick inte att få me den bilden, typiskt....

Men som sagt drömma kan man ju.......

Detta är jämt fördelat : jag sitter i soffan o ser tv o bloggar och mannen jobbar i badrummet :) *hihi*
Med det säger jag hej från mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0