Onsdag!

Imorse åkte vi halv nio, lämnade barnen på dagis åkte på ridskolan o jobbade lite sen hade jag med pojkarna oxå så jag red solong eller rättare sagt hoppade lite samt lät silver galoppera lite innan jag åkte hem,
 käkade lunch och duchade,
 sen ran sanden ur mig, fick ont i huvudet o skit trött... la mig o vilade men det slutade inte så efter att jag fikat lite tog jag en tablett o gick sedan runningen...

det såg så varmt o härligt ut men det blåste och var lite små kallt ... men motion fick jag och huvudvärken försvann.....
sedan hämtade jag barnen och ellis hade inte sovit på dagis , vilket resulterade i ett stort gnäll o grininnan vi var hemma men väl hemma så var det tunnpankaka som stod på mat menyn så det var bara att ställa sig i steka..
ellis åt dom första för han var hungrig... sen kladdade han mäst eftersom mamma stod vid spisen..hm..

jag åt oxå pannkakor men LFCH pannkakor gjorda på ägg, grädde och fiberhusk... faktist goda,
åt dom me lite sprutgrädde men hade hälldre velat ha sylt till... smakade lite hallonsylt på dom sista tuggorna...mmmm så gott!!!

efter maten så var det hästarna som stått i fokus, lösdriften skulle göras i ordning så hästarna kan gå ute dygnet runt... eftersom vi åker bort i helgen så ska det vara så lätt som möjligt för hästvakten....
jag gjorde en kort paus och gick in o nattade barnen som vart inne, william passade ellis :)
sen har jag varit ute igen.... nu har jag landat i soffan men som vanligt måste jag ta mig ett krispigt fine crisp me lax på snaart.... tittar på kok program på tv o känner hungern!!!

Imorgon är jag o ellis hemma heeeela dan, då står städning o helgpackning på shemat...
sedan jobb på ridskolan på kvällen... känns både ock... kanske är för snäll ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0