Neeej då!!!

...Jag har inte ångrat mig, han är SÅ DUKTIG lillebror, det var bara första gången då han sov på dagen det tog 1 timme för honom att somna, igår kväll var det lite bus innan han kom till ro i sin nya säng och idag stannade han kvar på en gång ifs var han nog ganska trött idag då han inte sovit på dagis.....

jag var rädd att han skulle komma på natten men inte det.... hoppas det fortsätter så, det är ju så skönt att få sova en hel natt :)

Idag har jag vart me silver på vetrinär station o kastrerat honom... gick bra, nu får vi bara hoppas att det inte blir några komplikationer så det blir pencilin och mer utgifter... men men så är det att ha hästar ;)

Dessutom ska han motioneras minst 2 gånger om dan så såren hålls öppna och klet kan rinna ut...... så det blir lite mer jobb!

Idag till middag blev det ugns falukorv med senap och aivar relish immellan 'skivorna' det blir super gott!! till det åt jag vitkåls sallad och resten åt potatis till... gott!!

Nu ska jag slappa i soffan o ladda energi inför morgonens komma skall :)   kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0