Äntligen Fredag!

Idag åkte jag till vindeln på fm, hämtade paket, handlade på ica inför morgondagen och tränade på gymmet!!!
fy, det var jobbigt!!  sprang intervaller på bandet i 20 min... känndes i benen att jag inte sprungit på 4 veckor men skönt att bli lite svettig :) lite armar körde jag oxå!

hem kastade i mig lite bacon o ägg och ut o red me killen ... silver var dock tok halt... fått sig en spark på nån muskler antar!!
Men nu ikväll såg det lite bättre ut o han lyfte benet lite mer.... gagagaga... dessa hästar!!

sen har jag bakat inför morgon dan, 2 äppelkakor och en kladis.... damsugit o torkat golven han jag oxå me innan det blev dax att laga middag.... kyckling me gräddsås och sallad (pommes)  parisare till ellis och....håll i er nu... han åt upp en hel parisare!!!!!   sandra var mke trött och åt lite...hmm... sjuk på g igen?
ifs så vaknade hon före halv 7 imorse.....

stökat i byahuset, myst me barnen i soffan och nu änka som vanligt.....

ja det var min dag.... imorgon är en ny dag att ta hand och vårda ömt!!!

KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0