Onsdag!

Sandra är ju ridläger... ett evigt skjussande o hämtande till vindeln, tur jag e van o köra men lite väl mke tid i bilen blir det i veckan.... jaja sandra är iaf super glad o trivs så det känns helt underbart att få göra henne glad och att hon får göra nått så det inte bara blir william som får stå i centrum o åka hit o dit :)

idag skjussade jag först ner henne, hämtade upp kompis till wille på väg hem..... lunch till gänget sen stallet och borstade upp hästarna, longerade silver lite sedan lämnade jag ellis till farmor och killarna fick klara sig själv medans jag åkte till vindeln igen och hämtade sandra sedan mot vännäs och vetrinären för ultraljud på solong för att se om gaffel bandet var skadat men det var det inte så nu ska rönkenboilderna skickas till strömsholm för att ses över om det går att operera bort griffelbenet med överbenet...... lät billigt eller hur??!!

suck gjord av pengar :)

när vi kom hem så var sandra silver sugen så det blev att rida lite på ridbanan.....duktiga tjej :)
sedan så började jag klippa gräsmattan...... måste ju vara snaggad inför midsommar och eftersom morrgondagen är lika speckad så är det bäst att börja då lite ti erbjuds :)


i tisdags så var ju jobbet här på middag, så den dan var oxå sjåig värre... städa, o lagade middag hela dagen...phu!  men det gjick fint och jag hoppades maten smakade!!!!

Jag bjöd på räkpaj till förrätt, varmrätt blev det kallt : pasta sallad och kyckling+ fläskfile, fetaoströra o chili röra+ sallad.... efterrätten bestod av hallonpannacottapaj..... gott!!

imorgon väntar detta: skjussa wille o ellis på fritids, handla, skjussa sandra på lägret, hem- springa, klippa klart gräset, hästarna, ta me silver åka ner på ridskolan, va me på avslutningen där, sandra ska sedan rida silver, hemmåt o hämta grabbarna... middag... kanske lite städning inför midsommar :)

fy va ska vi käka till middag imorgon då ??? kan ingen komma o laga lite mat åt oss.... hämt pizza kanske!!!

Midsommar mat..... vad ska ni käka ?

skulle villa springa nu oxå...... blääää, men riktar in mig på att hinna imorgon!!!  pepp pepp, sprang i måndas, då blev det 6 km och intervaller- gjärnet.... det var jobbigt!!! men det ska det väl ändå vara annars är det ju inte löööönt!!!  försöker fortfarande hålla i 3 gånger i veckan, det funkar bra och jag är motiverad :)

tror det blir lite glass nu ist :)))

Ha det gott, sköt om er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0