Mina underbara barn!!!

Detta har vartit en helt fantastisk dag och jag svävar på moln....ifs är inte dagen helt slut ännu men hoppas in i det sista :)

Det har förståss vart mke att göra då jag lämnade killarna på fritids sedan åkte jag o sandra o handlade innan jag släppte av henne på ridskolan, bolaget sen gärnet hem, stoppade varor i kylen o snörade på spring skorna... 4 km i rasande fart... underbart, slängde i mig en celsius föresten innan så jag skulle få mer energi!!!
klippte gräset som var kvar, släppte in hästarna och kastade i mig.... nej jag satt faktist ner ute i 10 min och åt lunch.... sedan tog jag me silver och åkte till vindeln....

Där skötte sig sandra som red pinglan sig super hon var såååååååååå duktig att det går inte att beskriva- min stora tjej, jag glömde så klart kameran hemma men min kära syster var där o filmade och tog kort så det kommer så småningom hoppas jag :)  fika som avslutning sen red hon silver en sväng och han skötte sig sketa bra, hon red själv och hoppade några språng men han bjuder inte så mke och är ganska vinglig så det är ganska svårt för henne..... men det kommer :)

Hem o kasta in hästen i hagen..... in o laga middag- det var sandra som valde middag då vi var på ica och det blev hamburgare som jag är tacksam över då det är smidigt att laga......  vi hjälptes åt att städa fram och william o sandra var så hjälpsamma att jag vet inte vart jag ska rita korset.....   sen städade jag bort (var ett berg på bänken pga lite tidsbrist...) barnen fich se en välförtjänt stund på tv!!!

sedan gjick vi ut och krattade bort slaget gräs och kärrade in det till hästarna.... plockade undan från gården och satte upp fotbolls målet. gungade och städade lekstugan...

gick in och duchade, fick dock muta ellis med en godis så han skulle komma in :)

plockat undan ren tvätt......   FAN VA EFEKTIV VI VART IDAG!!!!!    och barnen såååååå hjälpsamma o snälla!!!

Nu stannade ellis kvar i källaren så vi får väl se om han somnar i sandras säng där nere eller om han leker en stund.... vilket som, det är sommar lov nu och det ska kännas :)
william o sandra drog ut en stund.... robin kom just upp så dom har sparkat boll och nu tror jag det var sykling på tur....

MINA ÄLSKLINGAR HÅLLER PÅ ATT BLI STOR TROR JAG....  ÄLSKAR ER!!!!!

Fast det har vart en vecka med göra ut i fingerspetsarna så känner jag mig så glad och det är så härligt!!!!!
Det får gärna fortsätta så :)

Här kommer några härliga bilder på Elias från igår, han pratar och sestukulerar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0