Igår levde jag inte....

Fy farao va skoj det var på Vanjas 35 års kalas......för roligt!!!! 
vilket slutade med ett sängående på tok för sent och en hämsk dag efteråt..... fy bubblan, så bakis har jag inte vart på ........typ 10 år..... blääääääää, mer än så går vi inte in på det utan glömmer och går vidare ;)

vill ut o springgggggggga nuuuuuu men det går inte då tomas just kom hem o vände ut till skogen och dess vindfällor som blåsten förra veckan orsakade.... suck!   jag som börjat så bra nu igen...måste hålla idet!!!  kanske imorgon.... hur jag nu ska hinna det då det först är vetrinären i vännäs me hästen sen skolavslutning på skolan på kvällen.... jaja den som lever får se!!

idag har jag varit med Elias och hans dagis på leos lekland.... han tyckte nog det var skoj!!!  skönt att bara vara där med honom annars är det ju dom stora som oxå ska ha all uppmärksamhet!!!

sen hade sandra med sig en kompis hem så full rulle hela dan.... less i huvudet nu.... Elias vill inte somna och jag blir tokig snart på dessa kvälls rutiner som blivit vi som haft det så bekvämt hela hans 2 år.... vart tog det vägen ???? ska han få sluta sova på dagen ? men han gör det inte ibland men är då såå trött, och ibland då så somnar han på golvet lekades..... ja inte lätt!!!!

dom stora har ifs oxå svårt att somna i den ljusa sommar kvällen men snart är det sommarlov och då känns det inte lika viktigt att dom måste lägga sig kl 8......  ska bli så skönt me sommar och jag länktar tills semester :)

Hoppas på att min man oxå får lite semester i sommar och som vanligt så har han ingen aning om när den inträffar vilket jag inte tycker om för det är så svårt att planera något!!! Men men den som lever får se!!

puss på er!
VAD ÄR DET DÄR ??
Hej!
I väntan på flygplanet!
Mina 3 älsklingar!
drickes paus för ellis
hej va det går
kul me karusell!
blöta men nöjda..
Gotte paus....

mer kommer en annan dag!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka härliga bilder! Skulle du möjligen kunna skicka den här fina där wille o Sandra håller Elias i varsin hand, till mig?

2011-06-14 @ 14:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0