Hemma bäst....

Äntligen hemma... sista dagarna där nere i varberg var i lathet.... inget planerat utan vi tog dagen och utflyckterna som dom kom- lovley!!!!  cykling, bad o lek, helt enkelt!

på 6 dagar där nere så sprang jag 4 dar vilket var bra... ganska fuktig luft där nere o enkelt att springa...dock åt vi ju ton vis me godis o glass oxå så att röra på sig känndes lite som kompention....haha

freda kvällen var dryg innan vi var hemma och innanför därren klev vi ca 20 över 11.... ellis o sandra hade somnat i bilen... bara att bära isäng o wille somnade nog på 2 röda!

själv så packade jag ur bilen, kollade hästarna - som mådde bra, o kollade datan mm  så tror kl var halv 1 innan jag landade i sängen- gött att sova var det iaf...
vaknade kl 9 dagen efter av att sandra var uppe o tassade :)

jobbade lördag till nu i em, drygt men välbehövligt eftersom vi gjort av me massor av pengar....bläääääää


Hästen är halt oxå , fans jävla blä.... ännu mer utgifter!!!

ikväll har jag sprungit rundan på ny rekord tid... tror jag allt, klockade inte förutom på armbands uret.....
nu äter jag chips...... det passar väl bra ihop ?   knasig ja e..........

bilder kommer när jag laddat över dem från kameran och som ni vet kan det ta ett tag ;)

hoppas er helg vart bra!  skönt me en helg da till imorgon :)

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0