ÄLSKAR MINA BARN!



Skolavslutningen gick fint, alla barn var så duktiga och skötsamma - äntligen sommar lov!!!

vi började sommarlovet med en riktig sovmorgon.... jag vaknade först kl 8 - härligt, synd bara att det var fritids och jobb som väntade istellet för ledighet men men, sommaren är ju lång....

sprang igår en runda på 5.4 km, första 2.5 är platt o rakt fram, sen blir det uppför o treäng så man måste lyfta fötterna och sista km är nerför, ordentligt.... igår orkade jag springa hela rundan på ca 31 min, befrielse var det då det började gå nerför....
Idag så sprang jag samma men med träningsvärk i benen vilket resulterade i lite korta promenader i uppförsbacken.... slutade på ca 33 min.... men skönt att röra på fläsket!!!

imorgon ska william dra ut en tand - stackarn men det ska no gå bra, sedan är det piteå som gäller för han ska tävla på lördag.... vi åker alla upp me husvagn och det ska bli mysigt!!!

söndag så har jag tagit på mig att börja jobba kl 12, alltså 3.45 timmar tidigare, fy fablar va ja e snäll!!
har ingen lust men då jag endast har 3 nätter i juni månad kan lite extra kosing va välkommet!!

på måndag så börjar ju sandra ridlägret, hoppas hon ska trivas o tycka det är skoj :)
tisdag kväll kommer jobbet på middag... både roligt men tidskrävade....
Onsdag måste jag åka in till vetrinären igen me solong....
ja ni hör ju.... fan va mke det är nu!!!
Men bara le o va gla, tänk om jag inte hade allt detta som nu är mitt och som jag tycker om....

midsommar närmar sig me stormsteg oxå.....

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många dar är ridlägret hon ska vara med på?

2011-06-16 @ 14:46:42
Postat av: Anna

Det är mån- tor, lagomt långt att börja me :)

2011-06-16 @ 18:44:58
Postat av: Ida

okej! Har dom nå spec på agendan nån dag? Är lite sugen på komma o kolla (och fota!) :)

2011-06-16 @ 23:02:27
Postat av: Anna

Torsdag ska avslutas me en liten hopptävling men har inga tider än....

2011-06-17 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0