Trött!!!

Oj, trött nu... sängen är nära!!!

Vart en sämre natt på jobbet och tidigare morgon, fullspeckad dag med handling, hämtat kompis till sandra, sprungit 5 km till maltjälen för att hämta hem bosse (traktorn), dragit av solong bakskorna o raspat lite, lunchat ungarna, dushat, åkt ner på badstranden me barnen så dom fick bada, hem o käkade glass innan jag skussade hem kompis o hämtade elias från dagis...phu.....  hem o vek o sorterade rena kläder, lagade potatis o fiskpinnar till middag..... ut till garaget och skruvade folkracebilar o städade lite i garaget för är det nått min man kan så är det att drälla grejer omkring sig.... sen kom en besiktningsgubbe och besiktade några bilar och samtidigt kom ett par från vindeln och kollade på det visa huset!  kl 8 gich jag hem med en trött ellis och gav kvällsfika o nattade, sandra stannade inne o såg film och jag o tomas har vart i garaget sen... nu är kl 22 och jag nattar sandra och strax mig själv............. 

det var min dag det!!!   hur har din varit ?? jag har kanske suttit  på rumpen i några sekunder men känns knapt så, hoppas på sovmorgon imorn men eftersom ellis knoppade in rätt så tidigt så... ja hoppas kan man ju!!!

GOD NATT, SOV SÖTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0