säng, mamma, säng....

för första gången i elias levnads år har han ikväll bett om att få gå i säng, precis nu halv 8..... han slumrade då bara i 5 minuter idag i bilen så jag förstår honom!!  Men att det skulle hända... ja det hade man inte trott i första hand!!!  men nu sussar han alltså snart, sandra kom just in från garaget där hon har målat folkrace bil... jag o ellis var där en timme oxå men det var bara gnäll från den lille så vi gick hem!!!

Idag har det vart en lugnare dag, då vi först var ute o lekte på fm med grannarna sedan lunch och sen skjussade jag sandra till kompis medans jag o ellis drog en snabbis till vindeln för att skjussa ner en sak tomas glömde imorse, som skulle lagas till folkracsarn.... det var alltså då killen bara hade ro att knoppa in i 5 min...
hämtade igen sandra igen, sen har vi tvättat lite kläder, tagit hand om hästarna och bakat bullar och te kakor som vi sedan åt till soppan som serverades till middag!!!   tekakorna blev fantasktist goda, dock var inte soppa så omtyckt av dom små.... men man kan inte alltid gilla allt, så är det!

sen vi städat bort middagen  så var det alltså garaget som gällde, nu ska jag dusha sandra och packa lite sen ska hon få se film ett tag om hon vill medans jag går ut till garaget igen... 

kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0