Lördags nöje!!

Hade visst glömt bort att om man ska köra folkrace så måste man tydligen skruva oxå.... så det är lördags nöjet vi pysslar me här hemma, men just nu nattar jag elias och .... det kanske tar ovanligt lång tid ;)

Idag har det vart loppis i byn , men av erfarenhet vet jag att det inte är många stutar som kommer så här långt för lite skrot så jag hade inte tänkt va me..... men sandra kom på den brilljante iden att hon skulle bums ha ett bord o sälja sina gamla klänningar.... sagt och gjort....  hon tjänade 145 kr, då hade jag hängt dit några förstora kläder från min garderob oxå.....   duktig tjej!

sen har jag varit ganska duktig fast det vart lördag... skruvat ihop williams hylla, städat på hans rum o hängt upp lite tavlor där....
sandra har fått upp sin nya rullgardin oxå!

sen har damsugaren gått en sväng samt nya sängkläder..... men VARMT är det , lovley men kletigt!!!!

Elias vaknade vid halv 5 o kom till våran säng, tog ett tag för honom att somna om i värmen men lyckades till slut så då var ju kl givet halv 9 nästa gång vi slog upp ögonen, han har derför inte fått sova nått i dag, men knoppade alltså nyss....skönt!

Han är dock super snuvig.... det rinner heeeeeeeeeela tiden ur näsan, suck!


Imorgon kommer en till dag då det ska hinnas så mke som möjligt,samt att jag jobbar natt..... sen är jag ledig i veckan innan ett maraton pass till helgen väntar men efter det ............SEMESTER!!!!

Länktar inte alls ;)


Igår grillade vi lax och potatisknyten och det blev huuuur gott som helst!!!
hackade rå potatis i små bitar, blandade i wookgrönsaker, paprika, lök, lite salt, massa vitlökspeppar...hmm tror det var allt men skit va gott det blev...ja just det ja, smör klickar oxå.... alltså i dubbelt folie och på gasolgrillen ca 20- 30 min....  mums!

idag grillade vi fläskkottletter och potatisssallad och det va oxå smaskens.... gott o äta grillat på sommarn!!!!


kram på er, nu ska jag gå ut till hästarna en stund!!!

elias äter lördas gott.. l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0