Jeeeting jävlar!!!!

Eller det var bara 1, men ont som satan gjorde det när den bet tag på insidan knät, kändes som den tog med sig ett heeeelt stycke. är rätt ömt o svullet där nu men jag fick iaf med mig 1 liter till av skogens gula guld ikväll!!!!

Jag, elias o sandra började dagen med att åka in till vindeln för att handla och sandra skulle ju få ta hål i sitt andra öra men otur  för hon som tar hålen hade semester så det får bli en annan gång.
elias hittate sin pappa på vägen så han fick åka lite traktor sen blev vi bjudna på lunch - LYX

Hem och ellis vilade lite, somnade inte men låg o trillade på en leksak säkert 1 timme så då han jag både med hästarna i lugn o ro sedan koka hjortron sylten!!!
sedan fick ellis en macka i vagnen och vi gick runningen, stannade till nere på badstranden där william o sandra var så det blev lite bad innan vi gick hem o lagade ris o korvstroganoff!

Hade 2 extra mat gäster, kusin vitamin emme och morfar som hämtade william som nu är o tränar lite gokart- är ju tävling nästa vecka så bäst att passa på!

sen smet jag till skogen och fick mig ett jetingstick + lite hjorton.
hem o badade elias samt vek lite tvätt i tvättstugan.... nu såver minsta o sandra leker me barbie i soffan.
tomas kapar ved innan det blir bastuflotten för grabbarna, jag nöjer mig nog med något att tugga på framför tv'n

Imorgon kommer en ny spännande dag, som vi får se vad den har att erbjuda!!!

Föresten måste bara berätta att jag tror Elias har börjat känna när han blir kissnödig för idag på stranden sa han att han skulle kissa och ställer sig o håller i skruven.... och hör o häpna så kissar han.... jaja, engångs grej kan man tycka men det hände en gång till efter en liten stund ??  hoppas hoppas vi kan sluta me blöja snart :)

Puss o gonatt!!

Här är skrutt pv'n som vi körde med i åsele, synd vi tappade den för den gick rätt fint!!!


en nervös Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0