Helgen!

Har äntligen tagit tummen ur och köpt mig en nu mobil.... man kan ju inte gå å va irri hut länge som helst på sin gamla för att den avbryter samtalen och har kas teckning.... ja så nu ligger en sådan här hemma och jag e nöjd :

men en lila tonad :).....

vi hoppas på en till vecka med super bra väder då vi slagit ut dom 2 sista åkrarna, dom med det bästa o mästa gräset..... så det blir förhoppningsvis att ta in nått lass på onsdag kväll sen jobbar jag torsdag kväll så då får min stackars, snälla man dra det tygnsta lasset och ta in resten... det ska tydligen regna på fredag igen så bara att plocka in höt i tid :)

Igår var jag o william i stan och shoppade nya crossbyxor till honom, samt lite andra kläder.....Idag har vi varit på folkrace i robertsfors, gick dock inget vidare för tomas men första tävlingen i år så man kan vara lite ringrostig.... jag har bestämt mig för att damma av hjälmen oxå.... hmm, hur det nu ska gå det var ju några år sedan jag körde men känner att jag ska prova lyckan .... man är ju lix där hela dan ändå, då kan jag ju oxå köra :)

Vad har ni pysslat me i helgen???

Föresten så kom tomas hem med den bästa grejen på länge i fredas.....nämligen någe väldigt efterlänktat från min sida.....EN SPRILLANS NY GRÄSKLIPPARE,  med självdrift! fick typ springa för att hinna med den, haha... bra motion :)   Jag e super glad!!!! Tack min man!!!

Puss o kram!!

så här glad blir man av både en gräsklippare och en ny mobil!!!!


Kommentarer
Postat av: s

så fin du e' :)

2011-07-04 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0