En gnällig Måndag!

Fy va Elias har varit gnällig och trotsig idag.... är alldelens slut me i hjärnan......
Han har bla.... va ska jag kalla det ...rymt 3 gånger idag.... han har ju aldrig farit från gården själv men i morse han jag knapt släppa ut honom så var han långt borta efter vägen.... han kom förståss inte då jag ropade, lite skällning sen hem... sen han han klättra upp till williams påbörjade koja oxå.... lifsfarliga unge!!!!

sen tog vi båda en tupplur idag....håller jag på att bli sjuk ?? sketa trött, fattar inte varför!!!
vände hö och sedan trotsade lilla killen igen... denna gång värre och utbrott, suck!!

Senare middag då fikat blev lite senare än vanligt, men mke trots o kasta mat... hjälp mig!!!  han är så snäll vissa dar men så plötsligt händer det!!!  ja ja tids nog går det väl över antar jag....

har lyft ur ena sidan me hö ur hö ladan, mer hö ska in i morgon.... stackars tomas som måste ta in själv imorgon för jag jobbar.....  skulle vilja ta ledigt men tror inte någon vill jobba för mig...
vi hade ju tänkt ta in höet på onsdag men nu har vädergudarna ändrat och det ska regna på ons morgon.... suck!

jag ska tvinnga mig ut o gå runningen när ellis pellis somnat!!!!!!! 

kanske hinner jag me lite springning i veckan, hoppas iaf!!!

Ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0