Djurparken!

Idag vaknade vi efter en heeeel natts sömn!  Helt underbart... jag brukar inte kunna sova ordentligt dom första nätterna i husvagn eller borta så det var guld värt när jag kollade klockan första gången och den var 8...
Ellis vakb´nade inte förän kl 9, sååå skönt.

Frukost och sedan begav vi oss till djurparken där vi kollat in djur och lek en hel del, glömde kameran hemma i husvagnen *suck* men tur mobilen var me, så lite bilder kommer så småningom då vi kommer hem!

Grillat stod på menyn då vi kom hem... mums.

Sedan har vi umgåts med kändisar på campingen - mke travligt, nu lägger vi ellis pellis sedan ska vi väl sitta uppe en stund till :)



Igår var det lite sämre väder men vi bestämde att åka ut till tomas morbror o hälsa på, jag sprang dit - bra Anna!!
5,5 km var det och tog ca 35 min.... kanske inte bästa tiden men sprang lite vilse o irrade ett tag *ler*.... jaja mortion fick ja iaf :)

sedan på em kom mamma o pappa, syster o erik. och vi käkade gott nere på resturangen - TACK för det!!

Kvällen blev lugn och vi kröp alla isäng runt 23.....zzzzzz   skönt!


Imorgon är en ny dag, och vi hooooooopas på sooooooooooooooool :)   puss o gonatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0