Lördagen den 22 jan 2011

 my love!!!

jonas o josefine!

fait....

glite senare på kvällen är vi glada!!

haha, gladamen lite knasiga!!!

ja, började ju med att lämna en höbal på vrk, sälja selen och lämna barnen hos mormor.... sedan hem o packa mig ner till sjön med allt som skulle förtäras där.... före 13 kom mina efterlänktade tjejer , jag hemtade dom och respektive oxå sedan körde vi isbil och åt lunch tills mörkret föll på.... badtunna o bastu tills vi var less o sedan åkte vi upp o fixade tacos- muns!
kalas hela kvällen men det blev inte allt för sent som tur var :)

dagen efter så vaknade jag för tidigt (eftersom man inte har några barn hemma förståss...) men han ju städa undan, damsuga o torka golven innan det börjades nalkas frukost :)

mys innan girlsen drog hem o jag på jobbet.... ganska tungt var det att åka iväg.... men men, jag överlevde och det var ganska skönt att komma sig hem igår morse :)

igår red, och damsög jag... det var det enda ...typ.... sov en stund på dagen- skönt!!!!!
bodypump igårkväll och det KÄNNS idag kan jag lova!!!!

nu ska jag fixa lunch, sandra är hemma men den värsta hes, host hals hon har haft någon gång....NEEEEEJ, vill inte bli sjuk nu igen- suck!!!!!

hej, svejs!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Verkligen en toppendag! Så himla kul det var m en härlig gammeldags "hoppa-i-köket"-fest :) Hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång :)



Förstår inte hur du orkade med allt det där på söndan, själv var jag helt knäckt, haha.



Kram Kram

2011-01-26 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0