Blod svett tårar....

Fruktansvärt vad tjurig o envis jag kan vara bara jag vill o har bestämt mig..... MEN JAG VANN!!!!!!

Det är huvudsaken det, jag vann över en 700kg klump med en tjurighet o dumdristighet för 5 hästar...frågan är bara hur länge det sitter i ????

Nåväl, efter lunch idag när jag kastat ellis i sängen hade jag bestämt mig för att träna lasta den där klumpen jag har hemma... lättare sagt än gjort då vi var 3 vuxna som formligen bar in honom när han skulle åka hit.... men tjurskallen vinner.... hade igentligen ingen lust, ont i magen o helt trött redan innan men jaja, hade ju lix hästfinkan på osv....  

Vet inte vad jag ska säga men det rann svett från killen ,jag var dyng sur , hade tänkt ge upp 2 gånger men då gjorde vi precis ett litet framsteg o ny gnista tändes..... så 2 ½ timme senare klev han på transporten.....vi backade ur o gick på igen.... backade ur o på igen...... phu....  FAAAAN va jobbiga hästarna kan vara ibland.... men som tur var så slutade denna dag med ett smile och jag VANN!!!! 

bilden är inte från idag......


Ellis är på bra humör.... äter dock bara smörgås men det kan man väl leva på :)
william äter 'som vanligt'  har dock gjort det stora 2 gånger på fm, legat i soffan hela dagen.....

Det var vår måndag det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0