Ååååååå....

Imorse när jag gick in för att väcka lillebror så möttes jag av en stark stinkande doft.... neeeej lillebror hade bajsat och inte bara lite... hela han o sängen typ.... stackarn!!!  
så det blev att bära lillen under armarna ner i duchen.....   stackarn.....   lite vätska i lilla magen sen bädda rent o tvätta...tvätta.....  sen lite vätska i stora magen ;)  samt att släppa ut kräken!

ridtur i dag i snöstormen....härligare har jag varit med om!!!!!!

mår själv lite konstigt idag, lite illa o bubblade mage.... vill inte åka dit!!!!
William därimot verkar ha fått det!! mår tjuvens o har bajsat 1 gång idag löst.....  skola eller inte imorn ????
har han fått magsjuka eller inte ??? lutar mot att han får stanna hemma!!!!  första skoldan.... suck!

skulle ju jobbat i natt oxå men vågar inte åka på jobbet först o främst för att jag mår lite tjuvens idag själv sen hur mke smitta bär jag med mig på jobbet ???   och där blir det inte kul om jobbet får det :/
så derför bestämde jag att stanna hemma och vabba för ellis!!!

Tror ni försäkrings kassan hakar upp sig på antal timmar jag kommer att skriva i ?? typ 43 timmar i helgen....

ja ja, nä bäst att gå o ta hand om dom små.....
(föresten så ringde vi 1177 för att få lite vägledning med ellis igår.... imorgon ska jag ringa bvc och höra vad dom har att säga!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0