Snart över...

...bara jag kvar nu då!!!!
Jag vill inte men kan nog inte bestämma över en sådan liten baselusk..... magsjukan!!!

Imorgon ska jag till frissan, om jag inte kräks förståss.....   vill inte, måste hinna dit, vill bli fin i håret...nuuu!!!

spark festen såg ganska hotad ut men nu när alla utom jag (även barnvakten) har gjort bort det så ser det ljusare ut......
dock ingen dagis/ skola imorn utan dom får vara hemma o kurera sig!!!

idag har det inte blivit många knop här hemma, jag har mått illa o pruttat hundra gånger... det kankse är min sjuka... eller :) inte........

nu ska jag iaf gå o se lite tv o fika nått....har inte riktigt vart ordning på mat tider idag då alla velat äta olika tid o sugen på olika mat.... knas , men men så är det ibland :)

kram o gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0