skillnad!!

shit, vilken skillnad att springa i 5 cm nysnö o snöstorm eller nyplogad väg och solsken.... ja ni förstår vilket av alternativen som var det bästa.... jo jag fick både springa rundningen och rida medans det var ljust igår : LYCKA

snälla farmor var den som blev drabbad med barn ett tag :)

Fruktansvärt vad glada snälla bar kan göra skillnad motför tvärtom.... tomas jobbade hela kvällen igår och efter middan så bad jag barnen gå ner o spela lite tvspel så jag skulle kunna städa bort...ellis följde oxå med ner men sen efter så där 45 min var jag tvungen att gå ner o kolla vad dom gjorde, hade inte hört ellis på ett tag då så blev lite orolig att han hittat på någe bus.....
smyger ner o kollar in på williams rum där han o sandra spelar.... står i sä´kert 1 min o kollar på dom, frågar sedan.. vart är ellis?   va- vet inte... då ligger den där mysproppen i williams säng helt stilla, täcket dragit över sig o bara myser... haha, frågan är om han hade somnat om jag inte, kommit så där lagomt kl 18..... 

ja, väldans snälla var dom iaf. kvällsfika o isäng innan 20....  släppte in hästarna sen latade jag mig i soffan!!!!

sandra var på bra humör imorse me.....ojojoj, vad det underlättar och ens eget humör blir ju destu bättre oxå :)
Nu är w o sandra ute.... undra vart dom tog vägen, har en misstanke om att dom kanske gått in till farmor?? för dom brukar inte kunna vara ute en längre stund utan att det blir fait...

idag ska jag varken rida eller springa :) tycker jag vart tillreckligt duktig i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0