Skellefteå...

Igår tog vi oss en liten tripp till fina staden skellefteå, vi  eller jag var väl inte direkt me på noterna för jag tycker vi har alldelens för mke skrot o mke utgifter, men då säljer karln lite grejer så då kan jag väl inte säga nå.... ja vi köpte en ny skoter till sandra....

sedan gick jag och sandra på stan o shoppade, blev lite smycken o kläder mäst till henne förståss :)

sen blev det solkatten , kakelaffär o barnenshus o djuraffären för lite hamstermat :
sedan stannade vi hos fam schönfelt på middag, oxfile o potatisgratäng mmmmm  snälla barn o glada föräldrar !!!!
hemma seent men glada, barnen har skött sig sååå bra. elias har ätit som en häst hela dagen och dagen idag började oxå bra han åt gröt som vanligt *ler*  sedan åkte jag o william till buberget o jojnade marina o emme med lite slalom :))) jätte roligt men liite kallt!!

sandra fick kompis, o ellis en dag me pappsen :)

Men sen när jag kommer hem o harlagat en väldans god middag bestående av bandpasta o lax'gryta' mmmm
ser jag att killen ser lite hängig o blank i ögonen...NEEEEEEEEEEEEEEEEJ, Jo mke riktit.....38.5......   vi slutade ju med pencelinen i morse....*suck*   så han åt ingen midda bara lite päron, men lite fil o smörgås slank ner till kvälls fika.... blir att ringa vct imorgon igen.....

barnen åkte me pappsen på innebandy träning och farmor va me ellis en stund så jag fick rida :)
Nu sover barnen och jag ska lyxa med lite popcorn tror jag allt :))))

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ni har verkligen hunnit med mycket i helgen! Det är en rackarns förkylning som härjar, Mattias har varit hemma i 2 veckor. Hoppas lille man är bättre idag.

Kicki

2011-02-07 @ 06:45:49
Postat av: Linda

Men vad typiskt att han blir sjuk igen! Nu när han äntligen hade börjat äta igen. Hoppas han mår bättre snart! Kram

2011-02-07 @ 08:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0