Ny dag!!

Jag fick både rida o springa runningen igår i snöovädret o mörkret men super glad är jag för det :))))

ANTIBIOTIKA -Jätte lätt att få i killen....ne, blir med våld och det är inte så kul....urk!
försökte idag muta att han fick en klubba efteråt...men smakade inte ens den.... kan inte va så gott med medicin...... jaja, bara 4 dar x 3 kvar nu då .......

Ellis o sandra badade på fm, jag vek lite tvätt... men det är väl det enda nyttiga vi gjort...nu gick sandra till farmor o ellis har jag kastat isäng.... kändes som att jag bara vill....inte göra nåt.... men suck, måst nog ta tag i någe...vad vet jag inte riktigt än.....  inget som måste men massa som skulle behövas .... ni vet...

rida/ longera o sen skulle jag vilja springa idag oxå.... hur går det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0