Haha....

varför i hela värden trodde jag att jag skulle få gå till frisören i onsdags????
Nämen självklart åkte jag oxå dit på magsjuka på morgonen och det var sååå trevligt, bättre blev det inte av att måsta ta hand om barnen som oxå var hemma.... tur dom är ganska snälla men ni vet ju hur död man är då man måste springa på toa o tömma hela stystemet tusen gånger.... mannen ja hanälskar ju sitt arbete o kan inte slita sig därifrån bara för att jag har magsjuka....

Nåväl, idag känndes det bättre men inte helt hundra, åkte ändå med ellis till tandläkaren där han trodde han skulle till docktorn och var livrädd för stick i fingret... så så mke att visa sina tänder blev det inte, bara att åka lite i stolen upp o ner för att få bort skräcken o tycka det var roligt , haan vinkade hejdå iaf :)
Handlade o snabbt hem igen..... 

efter lunch började äntligen magen komma igång lite o illamåendet försvann, vilken lättnad!  
Ellis därimot äter inte som normalt men av erfarenhet nu så vet vi att det tar ett bra tag innan aptiten kommer tillbaks o varje gång han ska läggas så berättar han på sitt sätt att han kräktes i sängen.....

rörmockaren har varit hos oss idag, vilket betydde städ för min del i em.... blääää men ett nödvändigt ont!!!

jag har hittat en häst som jag tingat, så går den bara igenom vetrinär besiktningen så blir det äntligen en till häst på gården.... hoppas hoppas.... men ska inte bli för fäst ifall den inte gör det, man vet aldrig så jag försöker hålla nere hoppet så man inte blir så besviken ifall att den inte kommer till mig!!!

jag  o barnen har varit ute i stallet nu i kväll och tycker det är så roligt o william är den som helt plötsligt vill mest.. mocka o borsta mm... jätte kul!!

imorgon är det FREDAG, vilket betyder mys för våran del... hoppas på bra väder så jag o ellis tar oss ut på en prom... idag har det verkligen varit en brr dag, blåsigt, snöigt o kallt...... vill ha soool o några minus!!!

ha en fab torsdagkväll....tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0