Blogg torka????

Nej då, bara DATOR JÄVELN SOM GÅTT SÖNDER.....
Laga - nej då, lika bra att köpa en ny för att laga kostar mke och killen vi lämnade in den till trodde inte det skullle gå..... suck!!!

Kallt vackert väder har vi iaf, springer som en tok på löpbandet 2-3 gånger i veckan med hopp om att mina extra kilon ska försvinna men ack jag får nog känna mig besegrad.... DOM TÄNKER STANNA :(

Provar att käka lite GI i några veckor och ser om det hjälper eller om man bara blit tyngre då......  jaja, vad är väl en dans på slottet ;)


jobbarhelg i helgen, sen imorn drar jag till stan, ska ha en barn o manfri helg och det ska bli såååå skönt, börjar vara less på att städa, barn, laga mat i massor nu men efter en helg utan dom med lite laddning av batterina så blir det nog bra.... sandra är inne i en hämsk morgon fas nu..... nannu akuten nästa!!!

jaja, sluta klaga o lev livet som det är istället :)))

det kommer att bli bloggtorka här några dar tills ny dator införskaffats eller ja, vi ser väl

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är med träningen, hang in there! Du ska inte stirra dig blind på vågen, muskler väger ju faktiskt mer än fett. Och tänk vilken kondis du får o att du får en fastare kropp när du tränar, det är ju toppen bra att du tar dig iväg så ofta!



Härligt med en man- o barnfri helg, sånt behövs emellanåt :) Vad ska du pyssla med i stan då? Ska du ut på lör så kanske vi ses i vimlet ;) Kram!

2011-02-18 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0