Torsdag!

Så skönt me sovmorgon.... lille man vaknade halv 9 :)  men han hade inte riktigt ro att somna igår kväll så det var väl derför :) vi gjore inte vårt bästa men skyndade oss lite så vi var alla ute till kl 10... heja mig, 3 barn den ena segare än den andra på att käka frukost och klä på sig....

Vi skulle tolka bakom silver och sandra skulle rida men det gick inte.... han vart helt på tårna idag så det blev bara att sandra red och jag följde me på sparken men va tvungen att ha honom kopplad... han skuttade till en gång så sandra åkte av i snödrivan... tur det var mjukt, men vet inte varför han var så uppskärrad... men jag har iaf börjat titta efter andra ponnyer... det är inte roligt för sandra att rida om hon måste åka av var o varannan dag.... vi får se!!!

sen bestämde sig barnen för att käka lunch hos farmor så jag lagade kassler gratäng till mig själv!

sen städade jag undan lite och tvättade några maskiner....

Till middag blev det torsk gratäng me potatis.... gott!

Nu har barnen varit ute med sin pappa och jag har vilat mina öron ett tag!!!  Kollat ponnyer på häst net :)

Nu ska hästarna få kvälls mat sen ska jag äta lite socker fri glass i kväll till den sista delen av svärdet och spiran..... , vi har vart vakna till halv 12 hela veckan nu.... tur barnen har jullov en vecka till :))

Lite fler bilder från julafton:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0