Oj för vissa människor!!!

Det finns olika människor..... vissa lite för mke! vissa tror dom kan skälla ut människor hur som helst och sen finns det dom som är ganska tystlåtna + alla där i mellan förståss!!

Tur man får välja vilka man vill umgås me!!!

Fasiken vilket underbart väder det är idag... förutom lite snöfall från himlen!!!

Erik o ida var här igår så det hände lite till i badrummet :))
Rörmockaren är här idag :))

Bara lite el.... vem vill hjälpa oss och koppla in elen ??   sen lite städning o piffning :) en dörr tröskel oxå.... har jag glömt nåt ?? kanske det... länktar efter att få premiär bada :)

Jag har ridit solong idag :) Det var underbart, han var lite pigg och var tvungen att testa mig genom att ställa sig på bakbenen en gång men sen gick det fint och vi joggade lite :)

Sen har jag sparkat lite oxå, satt upp stjärnor i fönstret i det röda och det vita huset... Fasiken är det ingen som vill köpa någe hus av oss..... har lite för många :)

Nu väntar jag hem william från sin sista skoldag för denna termin.... Hoppas han vill vara ute så vi kanske kan ta en sparktur till :))

Ikväll ska vi testa risslan och se om silver orkar dra den :)

sitter och letar julgodis recept.. har lite nogat kvar och det är ju onödigt om det förstörs... eller hur!!

LINDA:
körde lite mage igår på gymmet och det känns idag!
Men jag hänger på och tränar lite magmuskler när ni kommer upp :))

Hur länge blir ni uppe??
Vill dina barn vara med på det lilla lucia tåget i bönhuset på juldagen ?
kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt Anna, du är duktig du! Vi får peppa varandra mellan all julmat :)



Frågade Oskar nu om Lucia-tåget men han säger att han bara vill sitta o titta på. På Lucia på dagis så satt han bara i mitt knä, tror han blev lite blyg inför alla föräldrar. Men tack för frågan, kanske ändrar han sig på juldagen men just nu var han tyvärr inte sugen.



Vi kommer upp på juldagen o sen har vi tänkt vara kvar några dagar vad jag vet. Nyår ska firas här i stan så kanske att vi stannar till ons eller så. Blir ni hemma i mellandagarna?



KRAM

2011-12-21 @ 18:23:00
Postat av: Anna

Ja vi blir hemma... tror tomas måste jobba!

2011-12-21 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0