Mjao....

...tänk om man fick va så lat som katten är på vintern.... inneliggandes på soffan mest hela dan :)

Idag har jag fått in lite rena kläder i garderoberna... elias har för första gången stått på ett par slalom skidor och det gick över förväntan... kommer nog att bli en slalom kille det där :)

Gått på promenad och vart ute med barnen..... känns som en lat dag precis som det var tänkt att bli :)

Gud, jag gjorde så otroligt goda köttfärs biffar igår... stoppade me massa fetaost och delade körsbärs tomater i färsen och om det blev smaskigt - o ja!!

Nu är jag ju inne på min 2 godis fria dag... och det går bra! över förväntan faktiskt... det gäller ju bara att bestämma sig, dock skulle jag vilja hinna på gymmet lite mer men det verkar va ganska hopplöst med det nu på jul lovet... men men får ta i med hård hanskarna när lovet är slut ist :)

Nä om man kanske skulle börja med midagen snart... kanske lite tidigt men barnen har inte fikat nåt i em så dom vill säkert käka tidigare.... det blir tunnpankaka åt dem!!
Några julaftons bilder :

Min fina...

Lycklig över att få paket

elias väntar på att få ge bort tuttarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0