Hej på er!!

Oj va mke snö det har kommit i helgen! Nu är det vinter :)

Har varir borta heeeeela helgen känns det som eller jo jag sov ju hemma i lördas natt sen åkte jag o sandra ner till vindeln vid halv 11 för att träna o fixa inför lucia showen nere på ridskolan!
Den började kl 14 och alla barn var sååå duktiga, tyvärr så missade jag slutet då jag skulle åka o jobba och tomas kom å hämtade sandra som hade äran att få sitta på karras i lucia tåget :))


Igår Måndag var en blandad dag- jävligt pissig samt väldans mysig ?? Hur kommer det sig??

Jo, efter jobbet så tränade jag i en timme sen hem o städa lite, gjorde stallet och vilade lite MEN sen... skalle bank nånting.... bara att bita ihop o åka ner på klubben, hämtade sandra på vägen och Hjälpte U med att rida hennes häst  vilket gick över förväntan me tanke på hur länge sen det var jag red ordentligt :)
Hästen är inte heller i super kondis så vi passade ihop :)

Sen hade jag o sandra lite mys och käkade middag nere på klubben, köpt mickro mat... haha känndes som när jag var liten... så mysigt att få lite ensam tid me sandra :)

sen hade jag 2 lextioner och sandra red me i båda... i andra red hon barbacka.... helt facking ameising... ni fattar inte vilken balans hon fått... hon hängde på dom andra i skritt , trav och GALOPP!!!!!

Heja sandra!!!!

Så stolt mamma... ni fattar inte!!!

Tog min skalle bank, åkte o handlade på ica sen hem.... hästarna mat och bar in allt... sen la jag mig på golvet och blev liggandes där.... Blääää!

Sen kröp jag till soffan och elias som sovit på dagis var inte så trött så han låg med mig i soffan och fick somna där.... bortskämda lilla mys unge!!
Så myyyysig dag men ändå ond!!!!


Idag så har jag o elias skottat snö me traktorn efter en mys morgon framför tv'n...
Nu har vi precis ätit lunch och jag kanske ska baka nått ??
Sen när sandra kommer hem ska vi kanske köra silver lite ?

Hoppas eran helg vart bra!!!
Nu är jag ledig 1 vecka och det känns rätt gött!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0