Tjoho!!

I tomte mössan.....eller?

Hemma o fuuuuult upp!! , vi målar om huset och har nu avverkat 2 sidor, rött och allt det vita runt fönster osv. och det blir såååå fint!!  inte för att huset såg förtäskit ut men det började va dax så man inte behöver skrapa så mke gamfärg så nu hoppas vi att det stoppar 15 år som färgen utlåvar ;)


I måndas var jag duktig och sprang 3 km, snabbt. sedan badstranden för kvällsdopp, barnen älskar verkligen att bada och denna sommar har verkligen levererat!!!

Tisdag fick vi fin främmen mitt på dan av mamma o pappa som hade me sig tårta som vi avnjöt nere på badstranden, även kvällen spenderades där nere med grillmys o vin. william den store var hemma o var barnvakt åt en sovande elias.


Sandra har nu ridit varenda dag, och jag vet inte vart jag ska rita korset :) jätte glad mamma :)

Idag var vi ner till sjön så hon fick prova vada i vattnet, gick bra men solong som jag ledde tyckte det var lite läskigt.....  på vägen hem så galopperade sandra o silver ikapp oss två gånger, duktiga tös!

målning målning och målning.... ja sen efter 9 då jag kom in så har jag börjat packa inför helgen....

Ha det gott, kram


Kommentarer
Postat av: Kicki

Så härligt ni har det! Hur går det för dig med Solong? Är han bra i sitt ben? Ha en bra dag!

Kicki

2011-08-04 @ 06:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0